Zapri
banner
(0) izdelkov
V nakupovalni košarici nimate izdelkov
Vse kategorije
    Filters
    Preferences
    Iskanje

    Koda ugodnosti

    Koda ugodnosti

    PS MojPaket, d.o.o., ponuja svojim strankam široko ponudbo izdelkov in prednostni izbor velikih ugodnosti. Izkoristite vrednostne kupone, številne popuste in brezplačno dostavo izdelkov. Sodelujte v nagradnih igrah, z nekaj sreče je lahko nagrada vaša!

    Kako in kje unovčim vrednostne kupone oz. popuste?
    Ob vašem spletnem naročilu vpišete kodo vrednostnega kupona ali kodo popusta v polje, ki se pojavi v prvem koraku nakupnega procesa, imenovanem »Pregled košarice«. Kupon oziroma popust bo upoštevan le, če bo koda vpisana pred potrditvijo oziroma zaključkom nakupa.
    Akcijski popusti brez definirane kode se vam upoštevajo samodejno.
    Če vaše naročilo oddajate po telefonu za naročanje na 02 450 21 89, sporočite svetovalki za pomoč kupcem svojo kodo ugodnosti.

    Na kaj moramo biti pozorni pri vrednostnih kuponih?

    Vrednostni kuponi se praviloma lahko unovčijo za celotno prodajno ponudbo. Bodite pozorni na minimalno vrednost nakupa izdelkov (to je vrednost obdržanih izdelkov) in časovni okvir prodajne akcije.

    Če zaradi vračila nekaterih izdelkov vrednost vašega nakupa (vrednost obdržanih izdelkov) pade pod minimalno vrednost, ki je zahtevana za unovčitev kupona ugodnosti, vam žal vrednosti kupona ne moremo priznati.

    Posamezni vrednostni kupon lahko unovčite samo enkrat. Pri enem nakupu lahko uveljavljate ugodnosti samo enega vrednostnega kupona.

    Če vaše naročilo ostane pod mejo minimalnega zneska nakupa, za katerega bi lahko uveljavljali znižano plačilo za vrednost kupona, zaradi nedobavljivosti dela naročila, vam vrednost kupona vsekakor priznamo.

    Vrednostni kuponi veljajo v času trajanja prodajne akcije. Vrednostni kuponi niso izplačljivi v gotovini.

    Na kaj je potrebno biti pozoren pri popustih?

    Popuste se lahko neomejeno uveljavlja v času trajanja prodajnih akcij in pogosto niso pogojeni z minimalno vrednostjo nakupa. Običajno se nanašajo na določene izdelke ali skupine izdelkov.

    Popustov pri prodajnih akcijah ni mogoče seštevati.

    Ali lahko hkrati unovčim več vrednostnih kuponov oziroma popustov?

    Vrednostnih kuponov oziroma popustov ni mogoče kombinirati. Ob enem nakupu je možno unovčiti samo eno ugodnost.

    Kje lahko preverim, ali je bil moj vrednostni kupon oziroma popust upoštevan?

    Pri vašem spletnem naročilu:
    - Neposredno ob vaši nakupovalni košari še pred oddajo naročila. Vrednost kupona bo upoštevana na računu.
    - V elektronski pošti, v potrditvenem sporočilu.
    - Na računu, ki je priložen paketu.
    - Pri vašem telefonskem naročilu: Svetovalka za pomoč kupcem bo za vas vnesla kodo ugodnosti.

    Zakaj moj vrednostni kupon oziroma popust ni obračunan na izstavljenem računu?

    To se lahko zgodi, če:
    - z vašim naročilom niste dosegli zahtevane minimalne vrednosti naročila,
    - niste vpisali kode ugodnosti pred zaključkom nakupa,
    - je časovni okvir prodajne akcije že potekel,
    - smo vaše naročilo prisiljeni razdeliti na več dobav in je vrednost poslanih izdelkov v pošiljki manjša od vrednosti unovčenega kupona.V takšnem primeru se bo vrednostni kupon upošteval pri naslednji dobavi,

    - je prišlo do napake. V takšnem primeru vas prosimo, da se v roku treh dni po prejemu paketa obrnete na naš klicni center za pomoč kupcem na tel. 02 450 21 89. Lahko pa nas na napako opozorite tudi z elektronskim sporočilom na info@mojpaket.si. Na vaša vprašanja bomo odgovorili v najkrajšem času.