Zapri
banner
(0) izdelkov
V nakupovalni košarici nimate izdelkov
Vse kategorije
    Filters
    Preferences
    Iskanje

    Vsa vprašanja

    Koliko znaša poštnina? | Kakšne so možnosti plačila? | Obstaja možnost obročnega odplačevanja? | Kakšen ja način in čas dobave? | Ali so izdelki na zalogi? | Kako je z dostavo, ko vas ni doma? | Kakšen je postopek nakupa na spletni strani? | Ali lahko naročilo oddam tudi kako drugače? | Kako uveljavljati garancijo? | Ali je možno vračilo izdelka in menjava? | Kaj storiti, če je prejeta pošiljka poškodovana? | Ali je možen odvoz starega aparata?


     

    Najbolj pogosta vprašanja (in odgovori)

    V nadaljevanju se nahajajo najbolj pogosto zastavljena vprašanja. Vse skupaj vam je lahko v pomoč pri nakupovanju na naši spletni strani.

    Koliko znaša poštnina?

    Stroški pošiljanja (poštnina) se dodajo naročilu v fazi naročanja in so razvidni iz nakupovalne košarice, še preden kupec s klikom na gumb »Zaključi nakup« konča svoje naročila. Znesek poštnine je 3,95€ za naročila do 50€, za vsa naročila nad tem zneskom, je poštnina brezplačna.

    Izjeme - določeni akcijski artikli, katerih znesek je nižji od 50€ imajo občasno BREZPLAČNO POŠTNINO. Vse to je jasno razvidno na vsakem artiklu posebej.

    Kakšne so možnosti plačila?

    Kupec lahko svoje naročilo plača z naslednjimi plačilnimi sredstvi:
    - z gotovino po povzetju (artikle plača dostavljalcu ob dostavi, provizije na plačilo ni),
    - po predračunu (po oddaji naročila bo kupec prejel e-mail v katerem se nahaja predračun. Po prejetju plačila bomo artikle odpremili brez odkupnine),
    - s kreditnimi karticami Activa, Maestro, Mastercard, Visa in Diners,
    - s kreditno kartico Diners na obroke (pri plačilu s kreditno kartico Diners na obroke vam zaračunamo še stroške kartičnega poslovanja v višini 3,5% od vrednosti naročila. Stroški so razvidni v 3. koraku nakupa in na računu).

    Obstaja možnost obročnega odplačevanja?

    Obročno odplačevanje je možno s kreditno kartico Diners na obroke (pri plačilu s kreditno kartico Diners na obroke vam zaračunamo še stroške kartičnega poslovanja v višini 3,5% od vrednosti naročila. Stroški so razvidni v 3. koraku nakupa in na računu).

    Kakšen je način in čas dobave?

    Prodajalec kupcu dobavi naročene artikle v celoti ali v delnih dobavah v obliki paketne pošiljke, ki jo dostavi Pošta Slovenije. Artikli, ki so v zalogi, bodo dostavljeni praviloma v roku od treh do sedmih delovnih dneh oziroma najpozneje v treh mesecih.

    Prodajalec si pridržuje pravico, da posamezno naročilo razdeli v več paketnih pošiljk, če so naročeni artikli v različnih skladiščih ali če dela naročenih artiklov trenutno ni v zalogi. V primeru delnih dobav iz istega naročila za kupca ne nastanejo dodatni stroški pošiljanja.

    Ali so izdelki na zalogi?

    Na spletni strani so objavljeni vsi tisti artikli, ki bi jih dobavitelji naj imeli na zalogi. Kot takšni bodo dostavljeni praviloma v roku od treh do sedmih delovnih dni oziroma najpozneje v treh mesecih.

    Kako je z dostavo, ko vas ni doma?

    Pri oddaji naročila je zaželeno, da zapišete tudi svojo pravilno telefonsko številko. Le-ta bo dostavni službi Pošte Slovenije v pomoč pri dostavi – poklicali vas bodo in dogovorili se boste za termin dostave. V kolikor pa vas v času dostave vseeno ni doma, pa vam bo dostavljalec pustil obvestilo o prejeti pošiljki, s katerim boste paket lahko prevzeli na določeni Pošti, imate pa tudi možnost, da vašo dostavno Pošto pozovete k ponovni dostavi (beri: potrebno jih je poklicati). Paket vas bo na Pošti čakal 15 dni od dneva vročitve obvestila, nato se bo, v primeru, da ga ne prevzamete, vrnil v naše skladišče.

    Kakšen je postopek nakupa na spletni strani?

    Če bi imeli s procesom nakupa kakršnekoli težave, preprosto pokličite na našo telefonsko številko 02 450 21 89. Naši svetovalci vam bodo z veseljem pomagali.

    Korak 1 - Napolnite košarico

    Izberite svoj izdelek in želeno količino, izbrano položite z gumbom »Dodaj v košarico« v nakupovalno košarico. Če želite nadaljevati brskanje po izdelkih ter k svojemu naročilu še dodati nove izdelke, preprosto kliknite na gumb "Nadaljuj nakupovanje“. Če ste z nakupom končali, izberite gumb »Na blagajno«.
    Spletni obiskovalec mora v tem koraku izpolniti kontaktne podatke, ki jih potrebujemo za potrditev naročila in dostavo.
    Novi kupec mora izpolniti vsa zahtevana polja, obstoječi (registriran) kupec vpiše le geslo. S klikom na gumb »Naslednji korak« je uporabnik potrdil pravilnost posredovanih podatkov.
    Kupec se zavezuje, da bo podjetju PS Moj paket, d.o.o., posredoval pravilne podatke (ime, naslov ...), da mu bo mogoče vročiti naročene izdelke. Obstoječi oziroma registrirani kupci morajo podjetje PS Moj paket, d.o.o., obvestiti o vsaki spremembi naslova oziroma drugih podatkov, ki bi lahko vplivali na pravilno vročitev naročenih izdelkov. Podjetje PS Moj paket, d.o.o., ne odgovarja za škodo, ki bi kupcu nastala zaradi posredovanja napačnih ali nepopolnih podatkov, oziroma iz razloga, ker obstoječi oziroma registrirani kupec podjetju PS Moj paket, d.o.o., ni pravočasno posredoval spremembe naslova oziroma drugih podatkov.

    Korak 2 – Naslov za dostavo

    Izberite naslov za dostavo, ki ste ga že predhodno vnesli ob registraciji ali vpišite nov željeni naslov oz. izberite za dostavo katerega od Paketomatov Pošte Slovenije ali poslovalnico Petrol-a.

    Korak 3 - Način dostave je Pošta Slovenije, zato vas naslednji korak vodi do načina plačila.

    Korak 4 - Način plačila

    Uporabnik v tem koraku pridobi dodatne informacije o dostavi in izbere možnost plačila. Za podjetja je na voljo plačilo po Predračunu, večina uporabnikov se odloči za Plačilo po povzetju. Na voljo so pa tudi možnosti plačila z različnimi kreditnimi karticami.

    Korak 5 - Potrditev naročila in zaključek nakupa

    Pred vami je pregled izdelkov v košarici. Pod izbranimi izdelki je naveden strošek dostave in celoten strošek nakupa.

    S klikom na gumb »Nazaj« se uporabnik vrne v prejšnji zavihek. S klikom na gumb »Potrdi« uporabnik potrdi naročilo.

    Če je bilo naročilo uspešno oddano, se uporabniku na ekranu prikažejo vse informacije o njegovem naročilu in status, v katerem se naročilo nahaja. Uporabnik bo na svoj elektronski naslov prejel sporočilo o podrobnostih nakupa. Če ste naknadno ugotovili odstopanje pri nakupu, nas preprosto pokličite na 02 450 21 89. Naši svetovalci so vam z veseljem na voljo.

    Ali lahko naročilo oddam tudi kako drugače?

    Kupec lahko odda svoje naročilo tudi na telefonski številki prodajalca 02/450 21 89. Cena klica v stacionarno omrežje na telefonsko številko 02/450 21 89 se obračuna po ceniku telefonskega operaterja kupca.

    Kupec lahko pošlje na elektronski naslov prodajalca info@mojpaket.si svoje naročilo z vsemi potrebnimi podatki (naslov, želeni artikli oziroma šifra/koda artiklov, način plačila).

    Kupec lahko pošlje naročilo tudi po pošti na naslov: PS Moj paket, d.o.o., Partizanska cesta 54, 2000 Maribor.

    Kupec lahko naroča artikle tudi na Pošti Slovenije. Pri tem naročilu izbira iz nabora artiklov, ki so navedeni v oglasnem letaku (beri: katalogu) prodajalca ali na spletni strani MojPaket.si. Aktualni letak je nameščen na poštah Pošte Slovenije in na naši spletni strani. Izbrani artikel kupec naroči pri poštnem uslužbencu, ki prek spleta registrira kupca, če pa je kupec že registriran, posreduje prodajalcu naročilo v imenu in za račun kupca. Za oddajo naročila poštni uslužbenec uporabi spletno aplikacijo prodajalca. Pred dokončno spletno oddajo naročila poštni uslužbenec od kupca pridobi podpisano naročilo v papirnati obliki. En izvod prejme kupec, enega pa obdrži poštni delavec za namene prodajalca.

    Registracijo kupca poštni uslužbenec na pošti kreira na podlagi predhodno opravljene identifikacije kupca, tako da prepiše osebne podatke iz osebnega dokumenta kupca, kot to zahteva spletna registracija prodajalca, in sicer: ime in priimek (obvezno), naslov (obvezno), številka telefona (obvezno), elektronska pošta (neobvezno).

    V tem postopku oddaje naročila bo poštni uslužbenec kupca vprašal, ali želi prejemati tudi ponudbe in druga oglaševalska sporočila matične družbe Pošte Slovenije in njenih drugih hčerinskih (povezanih) družb. V primeru soglasja kupca bo odkljukana kljukica na vmesniku referenta pri oddaji naročila. Osebni podatki kupca iz oddanega naročila bodo posredovani v obdelovanje navedenim družbam kot upravljavcem osebnih podatkov za neposredno trženje, skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

    Kako uveljavljati garancijo?

    Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Običajna garancija na artikle je eno leto, razen če ni ob posameznem artiklu priložena drugačna garancija.
    Informacija o garanciji je opredeljena tudi na spletni strani pri samem opisu artikla. V primeru, da informacije ni, artikel nima garancije ali pa podatek v danem trenutku ni znan. V tem primeru lahko kupec vprašanje glede garancije naslovi na prodajalca, ki mu bo v čim krajšem času priskrbel informacijo.

    V primeru, da želi kupec artikel reklamirati v času garancije ima dve možnosti:
    - artikel lahko skupaj z garancijskim listom in računom pošlje ali dostavi direktno na pooblaščeni servis, ki je zapisan na garancijskem listu,
    - artikel lahko skupaj z garancijskim listom in računom pošlje na naš naslov PS Moj paket, d.o.o., Partizanska cesta 54, 2000 Maribor, Slovenija od koder ga bo prodajalec posredoval na pooblaščeni servis.

    Ali je možno vračilo izdelka in menjava?

    Kupec ob dobavi artikla prejme obrazec za vračilo. Obrazec za vračilo kupec ustrezno izpolni in prilepi na pošiljko ter jo preda na pošti za vračilo.

    Strošek vračila se obračuna skladno s splošnimi pogoji poslovanja glede na vrsto odstopa od pogodbe.

    Možnost odstopa od pogodbe ne velja za:

    - programsko opremo, avdio in video nosilce, če je kupec odprl varnostni pečat;
    - dobavo prehranskih izdelkov, kjer je originalna embalaža odprta ali poškodovana;
    - dobavo izdelkov za higieno in osebno nego;
    - za že uporabljene, oprane ali kakorkoli drugače poškodovane izdelke;
    - za tehnične izdelke (npr. pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, ipd.), če je kupec posamezne komponente odpiral ali sestavljal.

    Kupec se ob vračilu artikla lahko odloči za zamenjavo le-tega ali pa za vračilo kupnine.

    Kupnina se vrne na kupčev transakcijski račun (TRR), naveden v polju IBAN na priloženem UPN nemudoma oz. najkasneje v 14 dneh od prejema obvestila za vračilo kupnine. Prodajalec si pridržuje pravico zadržati vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je prevzeti artikel poslal nazaj, skladno s temi pogoji poslovanja in z ZVPot.

    Kaj storiti, če je prejeta pošiljka poškodovana?

    Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali paket kaže znake odprtja, lahko za to pošiljko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije.

    To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na Pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko. Na pošti je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi.

    Po prejetju zavrnjene pošiljke in vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

    Ali je možen odvoz starega aparata?

    Pri nakupu izdelkov iz kategorije bela tehnika, vam omogočamo odvoz vašega starega aparata in vnos v stanovanje. Odvoz z vnosom je možen samo za aparate istega tipa. (npr. hladilnik, za hladilnik).

    Pred dostavo novega artikla vas bo dostavljalec Pošte Slovenije poklical na kontaktno številko in se z vami dogovoril o dostavi in odvozu. Izdelek mora biti pripravljen za odvoz (odklopljen, odstranjene cevi, pritrjeni odpirajoči se deli...).

    Nove aparate vam dostavimo v predprostor stanovanja, pri čemer morate zagotoviti prosto pot dostavljalcu, odstraniti predmete, ki bi lahko ovirali vnos in zaščititi tla.
    Storitev je plačljiva in jo izberete v košarici ob oddaji naročila.