Zapri
banner
(0) izdelkov
V nakupovalni košarici nimate izdelkov
Vse kategorije
    Filters
    Preferences
    Iskanje

    Pogoji poslovanja

    Pogoji poslovanja družbe PS Moj paket d. o. o.

    Družba PS Moj paket, direktna prodaja d. o. o. (v nadaljevanju: prodajalec ali Moj paket), Partizanska cesta 54, 2000 Maribor, matična številka 6318983000, identifikacijska številka SI23059419, registrski organ Okrožno sodišče v Mariboru, je upravljavec spletne trgovine in ponudnik artiklov spletne trgovine, dostopne na spletni strani www.mojpaket.si.  

    Moj paket na podlagi poslovnega sodelovanja z matično družbo Pošta Slovenije d. o. o., Slomškov trg 10, 2500 Maribor, zainteresiranim fizičnim osebam (v nadaljevanju: uporabnik oziroma kupec) omogoča spletni nakup artiklov tudi na poštah Pošte Slovenije, na način in pod pogoji, kot je to opredeljeno v nadaljevanju teh pogojev poslovanja.

    Ti pogoji poslovanja opredeljujejo delovanje spletne trgovine oziroma nakup artiklov v spletni trgovini ter pravice in obveznosti uporabnika, ki nastanejo iz poslovnega odnosa med uporabnikom kot kupcem artikla in prodajalcem.

    Pravna razmerja med uporabniki spletne strani oziroma kupci artiklov in prodajalcem, ki se urejajo s temi splošnimi pogoji, so skladna s predpisi Republike Slovenije s področja varstva potrošnikov, varstva osebnih podatkov in elektronskega poslovanja ter elektronskega podpisovanja.

    Komuniciranje z uporabniki oziroma kupci

    Kupec lahko s prodajalcem komunicira na več načinov:

    - po telefonu: 02/450 21 89,
    - z elektronsko pošto: info@mojpaket.si
    - po pošti na naslov: PS Moj paket d. o. o., Partizanska cesta 54, 2000 Maribor.

    Komuniciranje z elektronsko pošto se šteje za enakovredno pisnemu po pošti.

    Dobro je vedeti

    Kupec z oddajo naročila sprejema te pogoje poslovanja. Naročilo lahko odda:

    - kot registriran uporabnik z uporabniškim imenom in geslom osebno prek spleta na naslovu www.mojpaket.si (registracija se lahko izvede tudi med spletnim kupovanjem in ni obvezna) ali
    - enkratno kot gost (registrirani uporabnik brez uporabniškega računa)na pošti s posredovanjem poštnega uslužbenca
    - z osebnim klicem po telefonu.

    Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi, da je seznanjen z vsebino pogojev poslovanja.

    Vsakokrat veljavni pogoji poslovanja prodajalca so uporabnikom spletne trgovine oziroma kupcem artiklov na vpogled in na voljo na spletni strani prodajalca www.mojpaket.si in na vseh poštah Pošte Slovenije.

    Naročanje

    Naročilo lahko odda le polnoletna oseba s sredstvi komuniciranja, ki so podrobneje opredeljena v nadaljevanju teh pogojev poslovanja. Mlajše osebe, ki so že dopolnile 15 let in so mlajše od 18 let, potrebujejo pisno dovoljenje staršev ali skrbnikov.

    Naročanje osebno po telefonu

    Kupec lahko skladno s temi pogoji poslovanja odda naročilo na telefonsko številko prodajalca 02/450 21 89.

    Naročilo lahko odda od ponedeljka do petka med 8. in 20. uro.

    Kupec ob dostavi prejme v podpis izjavo o sprejemu ponudbe. Prav tako lahko kupec na navedeni telefonski številki prejme odgovore na vsa vprašanja glede izdelkov, dobave in plačila.

    Cena klica v stacionarno omrežje na telefonsko številko 02/450 21 89 se obračuna po ceniku telefonskega operaterja kupca.

    Spletna naročila

    Spletna trgovina MojPaket je odprta sedem dni v tednu, 24 ur na dan.

    Kupcu je na voljo širok izbor artiklov ter zagotovljen hiter in varen spletni nakup z ali brez registracije kupca. Registracija kupca tako ni pogoj za nakup v spletni trgovini.

    Posebne akcije in ponudbe so kupcem predstavljene na spletu ali v okviru drugih oblik oglaševanja prodajalca v papirnati ali elektronski obliki.

    Kupec, ki poda soglasje skladno s temi pogoji poslovanja, prejema od prodajalca brezplačna elektronska obvestila o novostih v ponudbi, akcijah in popustih.

    Naročanje po elektronski pošti

    Kupec lahko pošlje na elektronski naslov prodajalca info@mojpaket.si svoje naročilo z vsemi potrebnimi podatki (naslov, želeni artikli oziroma šifra/koda artiklov, način plačila).

    Naročanje pisno po pošti

    Kupec lahko pošlje naročilo tudi po pošti na naslov: PS Moj paket, d.o.o., Partizanska cesta 54, 2000 Maribor.

    Oddaja naročila na poštnem okencu pošte

    Kupec lahko naroča artikle tudi na pošti. Pri tem naročilu izbira iz nabora artiklov, ki so navedeni v oglasnem letaku prodajalca ali iz celotne ponudbe, ki je v danem trenutku objavljena na spletu. Aktualni letak je nameščen na poštah Pošte Slovenije. Izbrani artikel iz oglasnega letaka kupec naroči pri poštnem uslužbencu, ki prek spleta registrira kupca, če pa je kupec že registriran, posreduje prodajalcu naročilo v imenu in za račun kupca. Za oddajo naročila poštni uslužbenec uporabi spletno aplikacijo prodajalca. Pred dokončno spletno oddajo naročila poštni uslužbenec od kupca pridobi podpisano naročilo v papirnati obliki. En izvod prejme kupec, enega pa obdrži poštni delavec za namene prodajalca.

    Registracijo kupca poštni uslužbenec na pošti kreira na podlagi predhodno opravljene identifikacije kupca, tako, da prepiše osebne podatke iz osebnega dokumenta kupca, kot to zahteva spletna registracija prodajalca, in sicer: ime in priimek (obvezno), naslov (obvezno), številka telefona (obvezno), elektronska pošta (neobvezno).

    V tem postopku oddaje naročila bo poštni uslužbenec kupca vprašal, ali želi prejemati tudi ponudbe in druga oglaševalska sporočila družbe. V primeru soglasja kupca bo odkljukana kljukica na vmesniku referenta pri oddaji naročila. Osebni podatki kupca iz oddanega naročila bodo posredovani v obdelovanje navedenim družbam kot upravljavcem osebnih podatkov za neposredno trženje, skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

    Sklenitev  pogodbe in odstop od naročila

    Sklenitev pogodbe na daljavo

    Z oddajo naročila prodajalec in kupec skleneta pogodbo o nakupu artikla na daljavo. Pogodba na daljavo se šteje za sklenjeno:

    - pri telefonskih naročilih s podpisom izjave kupca o sprejemu ponudbe ob prevzemu dostavljenega artikla oziroma paketa,
    - pri pisnih naročilih z oddajo lastnoročno podpisane pisne naročilnice na pošti,
    - pri spletnih naročilih, ko kupec potrdi zadnji korak pri oddaji naročila in mu je prodajalec potrdil prejem naročila z elektronskim sporočilom, poslanim na uporabnikov elektronski naslov. Pred oddajo naročila je kupcu omogočen pregled celotne vsebine naročila vključno s količino in ceno ter popravek morebitnih napak.

    Oddano naročilo kupca je shranjeno na strežniku prodajalca. Registriran uporabnik ima možnost kadarkoli vpogledati v zgodovino oddanih naročil v svojem profilu na spletni strani www.mojpaket.si . Kupcu, ki je podal naročilo kot gost, se podatki o opravljenem naročilu posredujejo na njegovo zahtevo.

    Cene in plačilni pogoji

    Spletna cena:

    Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike, ki opravijo nakup na enega od načinov opisanih v teh pogojih poslovanja in nam ob nakupu zaupajo svoje podatke. Uporabniki lahko opravijo nakup kot registrirani uporabnik z uporabniškim računom ali enkratno kot gost (registrirani uporabnik brez uporabniškega računa).
    Spletna cena je označena kot neprečrtana cena v spletni trgovini in vseh drugih marketinških materialih (pasice, mailingi, katalogi, itd...), ki jih prodajalec izdaja in distribuira.

    Redna cena:

    Redna cena velja za vse uporabnike, ki se ne želijo registrirati in zaupati svojih podatkov. Nakup po redni ceni je možen izključno na sedežu podjetja. V primeru, da artikla ni na zalogi v centralnem skladišču na sedežu podjetja, bo prodajalec artikel naročil in kupca obvestil, ko bo artikel prispel na zalogo v centralno skladišče. Redna cena je običajno višja od spletne cene.
    Redna cena je označena kot prečrtana cena v spletni trgovini in vseh drugih marketinških materialih (pasice, mailingi, katalogi, itd...), ki jih prodajalec izdaja in distribuira.

    V primeru, da je pri artiklu zapisana samo ena cena, pomeni, da sta redna cena in spletna cena enaki.

    Vse cene so izražene v evrih in že vsebujejo DDV. Veljavnost cene za izbrane artikle ali storitve velja na dan nakupa, in sicer na dan, ko je kupec oddal in zaključil nakup skladno s temi pogoji poslovanja.
    Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

    Prodajalec izda kupcu račun, ki mu ga pošlje v pdf-formatu na elektronski naslov kupca ali ga vloži v paket s kupljenim artiklom. Na računu so razčlenjeni cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter druga obvestila o obveznostih in pravicah kupca, kot je npr. pravica do odstopa od pogodbe ipd.

    Kupec lahko plača z naslednjimi plačilnimi sredstvi:

    • z gotovino po povzetju (artikle plača dostavljalcu ob dostavi, provizije na plačilo ni)
    • po predračunu (po oddaji naročila bo kupec prejel e-mail v katerem se nahaja predračun
    • s plačilnimi in kreditnimi karticami Activa, Maestro, Mastercard, Visa in Diners
    • s kreditno kartico Diners na obroke
    • s PayPalom
    • s kriptovaluto Bitcoin (pri plačilu bodite pozorni, na to, da bo transakcija potrjena v danem časovnem okvirju. V primeru, da bo ta časovni okvir prekoračen, naročilo ne bo potrjeno, od vas pa bomo potrebovali naslov vaše kripto denarnice, kamor vam bo posrednik plačil vrnil nakazana sredstva)

    OPOMBA: pri dostavi artiklov na izbrani bencinski servis PETROL, se za položnico plača provizija!

    Pravica do odstopa od pogodbe, naročila

    Kupec ima pravico odstopiti od pogodbe sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov v 14 dneh:

    - od prevzema artikla oziroma
    - od prevzema zadnjega kosa blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu, od prevzema zadnje pošiljke ali kosa blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov.

    Ob odstopu od pogodbe kupcu nipotrebno navesti razlog za svojo odločitev.

    Možnost odstopa od pogodbe ne velja za:

    - programsko opremo, avdio in video nosilce, če je kupec odprl varnostni pečat;
    - dobavo prehranskih izdelkov, kjer je originalna embalaža odprta ali poškodovana;
    - dobavo izdelkov za higieno in osebno nego;
    - za že uporabljene, oprane ali kakorkoli drugače poškodovane izdelke;
    - za tehnične izdelke (npr. pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, ipd.), če je kupec posamezne komponente odpiral ali sestavljal.

    V primeru, da kupec odstopi od naročila po prevzemu artikla v uporabo, artikla ne sme neovirano uporabljati. Prodajalec si v takšnem primeru pridržuje pravico oceniti, ali je kupec neupravičeno preizkušal artikel. V primeru, da bo ugotovil, da je šlo za neupravičeno preizkušanje artikla, kupec s tem izgubi pravico do odstopa od naročila.

    - Obvestilo o odstopu kupec predloži na obrazcu za odstop, ki je kupcem dostopen na spletni strani prodajalca ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. O odstopu od pogodbe oziroma nameravanem vračilu artiklov mora kupec prodajalca obvestiti na kontaktni mail: info@mojpaket.si oziroma na naslov: PS Moj paket d.o.o., Partizanska cesta 54, 2000 Maribor
    - Kupčeva izjava o odstopu se šteje za pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe.
    - V primeru odstopa od pogodbe po prevzemu mora kupec prodajalcu artikel vrniti z ustrezno označbo na obrazcu vračila, in sicer najkasneje v roku 14 dni od odstopa od pogodbe kot paketno pošiljko po pošti na naslov prodajalca, ki je naveden na obrazcu za vračilo, in sicer na lastne stroške. Vso blago je možno vročati po pošti. Vrnjeni artikli morajo biti nepoškodovani oziroma v nespremenjeni količini in v originalni embalaži.

    Odstop od pogodbe za kupca ne prinaša nikakršnih stroškov niti drugih morebitnih obveznosti.

    Prav tako lahko kupec zavrne prevzem artikla, ki ga je prodajalec že oddal v dostavo, dostavljavcu Pošti Slovenije na naslovu dostave. V primeru, da kupec kljub prejetemu obvestilu o prispeli pošiljki artikla ne prevzame v 15 dneh na izročilni pošti, bo artikel vrnjen prodajalcu 16. dan. V tem primeru bo prodajalec štel, da je kupec preklical naročilo.

    Postopek vračanja artiklov

    Kupec ob dobavi artikla prejme obrazec za vračilo. Obrazec za vračilo kupec ustrezno izpolni in prilepi na pošiljko ter jo preda na pošti za vračilo.

    Strošek vračila se obračuna skladno s temi pogoji poslovanja glede na vrsto odstopa, ki ga kupec uveljavlja po teh pogojih poslovanja.

    Kupnina se vrne:

    - na kupčev transakcijski račun (TRR) v primeru plačila po povzetju, po predračunu, s plačilno ali kreditno kartico ali s plačilom v kriptovalutah (Bitcoin)
    - na kupčev PayPal račun v primeru plačila s PayPalom

    Vračilo kupnine bo izvedeno nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni od prejema obvestila o odstopu od pogodbe. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

    Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju: ZVPot).

    Zamenjava artiklov

    Kupec lahko artikel zamenja za artikel v drugi barvi, velikosti ali modelu. Zamenjava ni mogoča pri artiklih za osebno nego. 

    Dostava

    Prodajalec kupcu dobavi naročene artikle v celoti ali v delnih dobavah v obliki paketne pošiljke, ki jo dostavi Pošta Slovenije. Artikli, ki so na zalogi, bodo dostavljeni praviloma v roku od treh do sedmih delovnih dni oziroma najpozneje v treh mesecih. Dostava artiklov je mogoča samo na naslove v Sloveniji.

    Prodajalec si pridržuje pravico, da posamezno naročilo razdeli v več paketnih pošiljk, če so naročeni artikli v različnih skladiščih ali če dela naročenih artiklov trenutno ni na zalogi. V primeru delnih dobav iz istega naročila za kupca ne nastanejo dodatni stroški pošiljanja.

    Stroški pošiljanja znašajo fiksno 3,95 EUR. Pri naročilih nad 50 EUR je poštnina brezplačna.

    Stroški pošiljanja se dodajo k naročilu v fazi naročanja in so razvidni iz nakupovalne košarice, še preden kupec s klikom na gumb »Zaključi nakup« oziroma s podpisom naročila na pošti dokončno potrdi svoje naročilo.

    Odvoz starega blaga in dostava z vnosom v stanovanje (velja samo za izdelke iz kategorije Bela tehnika)

    Dostava se običajno vrši do vrat objekta. V kolikor želite vnos aparata v stanovanje ali odvoz aparata, to posebej sporočite oz. izberete v košarici ob oddaji naročila po spletu. Storitev je plačljiva po cenah dostopnih na spletu prodajalca. Vnos aparatov v stanovanje in odvoz starega aparata je omogočena samo za artikle iz kategorije Bela tehnika v oddelku DOM. Odvoz z vnosom je mogoče naročiti ob nakupu novega aparata samo za aparate istega tipa nakupa (npr. hladilnik, za hladilnik). Pred dostavo novega artikla vas bo dostavljalec Pošte Slovenije poklical na kontaktno številko, ki ste jo sporočili ob nakupu aparata in se z vami dogovoril o dostavi in odvozu. Aparat mora biti pripravljen za odvoz, in sicer odklopljen, odstranjene cevi, pritrjeni odpirajoči se deli, ipd.. Za dostavo naročenega aparata v predprostor stanovanja morate zagotoviti prosto pot dostavljalcu, odstraniti predmete, ki bi lahko ovirali vnos in zaščititi tla.

    Naročilo te storitve ni možno naknadno, ko ste naročilo že oddali in je bila pošiljka že odposlana.

    Odvoz in predelavo artiklov prodajalec zagotavlja kupcem skladno z obvezujočimi predpisi s področja ravnanja z odpadno elektronsko opremo, na podlagi poslovnega razmerja s Pošto Slovenije in podjetjem, ki je registrirano za predelavo odpadne elektronske opreme.

    Garancija

    Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Običajna garancija na artikle je eno leto, razen če ni ob posameznem artiklu priložena drugačna garancija.

    V primeru, da kupec artikel reklamira v času garancije in ga hkrati ne želi več uporabljati, sme prodajalcu reklamiran artikel vrniti v originalni embalaži in z obrazcem za vračilo, ki ga prejme pri dostavi oziroma je na voljo na spletni strani, skladno s temi pogoji poslovanja.

    Informacija o garanciji je opredeljena tudi na spletni strani pri samem opisu artikla. V primeru, da informacije ni, artikel nima garancije ali pa podatek v danem trenutku ni znan. V tem primeru lahko kupec vprašanje glede garancije naslovi na prodajalca, ki mu bo v čim krajšem času priskrbel informacijo.

    R&R – neprodane zaloge

    Tehnologija napreduje zelo hitro, včasih še prehitro, zato lahko trgovec v takih primerih ostane z neprodano zalogo v skladišču, medtem ko ima na policah že novo pošiljko. Na spletni strani prodajalca je tako kupcem na voljo tudi blago iz neprodane zaloge, t.i. R&R blago, in sicer:

    - zaradi dobrega sodelovanja trgovcev in proizvajalcev se neprodana zaloga vrne do proizvajalca, ki jo temeljito pregleda in jo pod oznako refurbished ponudi naprej po novih, nižjih odprodajanih cenah.

    - občasno se zgodi tudi, da se na trgu določeni izdelki v masovni proizvodnji ne prodajo dovolj hitro, kot je bilo predvideno. V takih primerih govorimo o višku proizvodnje, ki pa jo proizvajalec želi pospešeno prodati, zato se tako blago tudi ponudi kot refurbished po nižjih cenah.

    - pri proizvodnji pa lahko vedno pride do določenega odstotka nepredvidljivih napak v elektroniki. Ko je izdelek prodan, stranka hitro ugotovi, da je v okvari (zaslon, matična plošča, RAM, grafična kartica). Stranka prenosnik vrne pod okriljem dogovora DOA (dead on arrival), nakar se izdelek zamenja z delujočim, blago v okvari pa se vrne proizvajalcu. V kontrolnih sobah blago temeljito pregledajo, odpravijo napako z novim delom in celoten izdelek ponovno preizkusijo, tako da dosežejo njegovo brezhibno stanje. Izdelek, denimo prenosnik, se prepakira in proda kot refurbished po novi, nižji ceni. V programu Refurbished je torej NOVA oprema, ki je po kakovosti enaka kot vsa ostala oprema iz redne prodaje, saj za kakovost in garancijo 100% stoji proizvajalec sam.

    Omejitev odgovornosti

    Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovi spletni strani, se pa lahko na spletni strani nahajajo neažurirani podatki o lastnostih artiklov, rok dobave, zaloge ali cene, zaradi hitrih sprememb, zaradi katerih ni prodajalcu omogočeno pravočasno ažuriranje podatkov na spletu. V teh primerih, bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

    Prodajalec tudi ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo njegovi obiskovalci na spletu. Si pa pridržuje pravico odstraniti takšne, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva.

    Stvarne napake

    Prodajalec odgovarja za napake na blagu skladno z ugotavljanjem njegove odgovornosti po določilih Obligacijskega zakonika in določilih ZVPot. Pri tem prodajalec odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po dveh letih od prevzema blaga oziroma v enem letu za rabljeno blago, skladno z ZVPot.

    Napaka je stvarna kadar:

    - artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
    - artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
    - artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
    - je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

    Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na samem izdelku.

    Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko kupec prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

    Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

    - odpravi napako na blagu ali
    - vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
    - blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
    - vrne plačani znesek.

    V vsakem primeru ima kupec tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

    Pravice kupca iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

    Varstvo osebnih podatkov kupca

    Z oddajo naročila po teh pogojih poslovanja kupec izrecno izjavlja ter podaja soglasje prodajalcu, da njegove osebne podatke, in sicer ime in priimek, ulični naslov in pošto, elektronski naslov in telefonsko številko (številko mobilnega ali stacionarnega telefona), obdeluje za potrebe izpolnitve naročila te pogodbe in jih varuje skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Prodajalec osebnih podatkov kupca ne bo posredoval tretjim nepooblaščenim osebam, razen pogodbenim partnerjem, če bo to potrebno za izvedbo naročila. Kupec ne more preklicati obdelave njemu lastnih osebnih podatkov za potrebe izvršitve naročila po teh splošnih pogojih.

    Prodajalec si pridržuje pravico obdelave osebnih podatkov kupca za lastne potrebe, za izvedbo statističnega vzorčenja, anketiranje, prilagajanje in segmentacijo ponudbe, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, izvajanje usmerjenega ciljnega oglaševanja in za pošiljanje drugega reklamnega gradiva (t. i. neposredno trženje prodajalca). Neposredno trženje prodajalec ne bo izvajal, če bo kupec to izrecno prepovedal pri oddaji naročila, sicer pa ga sme izvajati najdlje do prejema preklica posameznika oziroma do časa, ko podatki več ne bodo služili namenom.

    Prodajalec je sprejel politiko zasebnosti, ki je kupcem dosegljiva na spletni strani www.mojpaket.si in velja za spletno poslovanje prodajalca, ki je urejeno s temi pogoji poslovanja.

    Reševanje sporov

    Vse pritožbe, ki se nanašajo na naročniško razmerje v zvezi z artiklom, lahko kupec posreduje na elektronski naslov prodajalca: info@mojpaket.si .

    Prodajalec bo reklamacijo proučil in bo v primeru ugotovljenih nepravilnosti izdani račun storniral ter naročniku poslal nov račun skladno s temi pogoji poslovanja.

    Prodajalec je dolžan reklamacijo rešiti v najkrajšem možnem času, vendar najkasneje v petnajstih (15) dneh od njenega prejema, ter kupcu posredovati odgovor. Prodajalec bo kupca po elektronski poti obveščal o bistvenih informacijah poteka reševanja reklamacije oziroma ga bo pozval, da mu posreduje dodatna pojasnila, če se za to izkaže potreba.

    Prodajalec si bo po svojih najboljših močeh prizadeval, da do sporov ne bi prišlo. V primeru, da do spora le pride, si bo prodajalec prizadeval, da se ta reši po mirni poti. Kupec pa ima vedno pravico predlagati reševanje spora pred pristojnim sodiščem, skladno z zakonskimi določili s tega področja.

    Izvensodno reševanje potrošniškov sporov

    Naročnik blaga ali storitve na spletni strani ponudnika, ki je hkrati potrošnik, lahko v roku enega leta od vložitve prve pritožbe (podaje reklamacije) pri ponudniku blaga ali storitve na spletni strani, vezane na reklamacijo, vloži pobudo za rešitev spora pred izvajalcem izvensodnega reševanja potrošniških sporov, ki izpolnjuje pogoje in zagotavlja postopek skladno z zakonom, ki ureja izvensodno reševanje potrošniških sporov.

    Skladno z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) družba PS Moj paket d.o.o. priznava kot pristojnega izvajalca za reševanje potrošniških sporov: EVROPSKI CENTER ZA REŠEVANJE SPOROV, Ljubljana (ECDR), Tomšičeva ulica 6, 1000 Ljubljana, Tel: +386 8 20 56 590, e-naslov: info@ecdr.si

     
    Vklopi razum, zahtevaj račun!

     


    Sprememba pogojev poslovanja

    Prodajalec si pridržuje pravico, da lahko kadarkoli spremeni te pogoje poslovanja, če je k temu zavezan skladno z vsakokrat veljavnimi predpisi s tega področja ali oceni, da je to potrebno zaradi zagotavljanja zakonitega, varnega in kakovostnejšega poslovanja spletne trgovine.

    Spremenjeni splošni pogoji veljajo od objave na spletni strani in se za posameznega kupca uporabljajo od oddaje naročila naprej.

    Maribor, 1. september 2018


    Aleksander Majhen
    direktor PS Moj paket d. o. o.