Iskanje
Nazaj na blog

Kupci se spreminjajo. Se jim prilagajate?

Kupci se spreminjajo. Se jim prilagajate?

Upravljanje z vašimi pošiljkami še nikoli ni bilo lažje

 

Ali naslovnike pošiljk iz vaše spletne trgovine še vedno ročno prepisujete? Na Mojpaket.si vam ponujamo celovit sistem za pošiljanje vaših spletnih naročil in odločili smo se, da vam storitev bolje predstavimo.

Le dvominutna namestitev v vaši spletni trgovini vas loči od enostavnejšega upravljanja z vašimi pošiljkami. To je tisti manjkajoči člen v povezavi s Pošto Slovenije, na katerega ste čakali. Enostavno, hitro in brezplačno!

 

Kratek povzetek delovanja modula oziroma vtičnika

 

Najnovejša različica dostavnega modula / vtičnika vam omogoča:

1. Uvoz vaših naročil v portal oddaj.mojpaket.si preko web-servisov v katerem nato natisnete paketne spremnice.

2. Enostavno sledenje odposlanim paketom na nivoju naročil v administraciji vaše spletne trgovine (statusi se posodabljajo samodejno).

3. Enostavno izbiro alternativnih lokacij v košarici za prevzem naročil v PS paketomatih, bencinskih servisih, poslovalnicah pošte ali Direct4me paketnikih.

4. Zmanjšanje napak v naslovih naročil (validacija poštnih številk v SLO).

5. Namestitev na platforme: WooCommerce, PrestaShop, Magento, OpenCart in NOPCommerce.

 

Modul za spletne trgovine

 

Bodo naročila sedaj hitreje pripravljena za oddajo na Pošti?

 

Prav to je glavni namen naše rešitve. V ozadju (backofficu) vaše spletne trgovine boste s pomočjo tega modula preko web-servisov izvozili pošiljke direktno v novi portal (oddaj.mojpaket.si), kjer si jih boste lahko z nekaj kliki natisnili na nalepko oziroma spremni papir. Ročnega prepisovanja v eSpremnico oziroma ročnega izpolnjevanja obrazcev za pošiljanje ne boste več nikoli potrebovali.

Že v postopku nakupa v vaši spletni trgovini bo kupec imel na voljo več možnosti za dostavo, saj bo poleg domačega naslova lahko iz nabora možnosti in Google zemljevidov izbral še PS Paketomate, bencinske servise Petrola in MOLa, poslovalnice Pošte Slovenije in paketnike Direct4me (podatki so že vneseni). Prihajajo pa še nove, dodatne in predvsem zelo atraktivne možnosti za prevzem, ki jih bomo prav tako dodali v nabor dostav.

 

Zakaj izbrati alternativno dostavo?

 

Naše zadnje raziskave so pokazale, da bodo kupci z veseljem izbrali alternativno možnost dostave, če jim bo le-ta ponujena na enostaven način. Naj podatki povedo, kako so spletni trgovci, ki so namestili naš dostavni modul v svojo trgovino, svojim kupcem izboljšali izkušnjo dostave.

 

Dostava pošte - alternativne dostave.

 

Obdobje omejitve gibanja v času epidemije je vplivalo na nakupne navade kupcev na spletu in le-te so se vsekakor ohranile tudi danes. Ugotovitve naše zadnje raziskave v segmentu spletnih kupcev kažejo naslednje:

- 41,34 % (2021 – 38,59 %) anketirancev je že koristilo enega izmed alternativnih načinov dostave,
- 42,83 % (2021 – 41,81 %) anketirancev je že koristilo dostavo v paketomat,
- 46,07 % (2021 - 54,28 %) anketirancev je že koristilo dostavo na bencinski servis.

Alternativne možnosti dostav - graf.

 

Kako je s sledenjem? Kje lahko preverim status oziroma zadnjo lokacijo pošiljke?

 

Iskanje sledilnih številk po eSpremnici in prepisovanje v poštno stran za iskanje pošiljk (sledenje.posta.si) je le še preteklost. Ne samo, da je zelo zamudno, še nepregledno je.

Naš nov portal poskrbi tudi za to, da se sledilne številke vaših paketov samodejno prenesejo tudi v administracijo vaše spletne trgovine. Tako v vsakem trenutku na nivoju vašega naročila v spletni trgovini lahko preverite status v katerem se pošiljka nahaja (pridobljeno iz portala za sledenje Pošte Slovenije).

 

Manj vrnjenih pošiljk pošiljatelju?

 

Kupci so včasih nepozorni pri vnašanju naslova za dostavo, zato smo v modul vključili preverjanje poštnih številk za Slovenijo.

Napaka pa se lahko zgodi tudi s strani pošiljatelja oziroma upravljalca s spletno trgovino pri prepisovanju podatkov naslovnikov, česar sedaj ni več. Ti se prenesejo s pomočjo enega klika v portal oddaj.mojpaket.si, kjer si le še natisnete nalepko oziroma spremni dokument za paket.

Tako smo poskrbeli, da ne boste imeli nepotrebnih dodatnih stroškov zaradi pomanjkljivih naslovov in posledično vračanja pošiljk. Kupci pa bodo svoje pošiljke prejeli pravočasno.

 

Kako do dostavnega modula / vtičnika?

 

Če želite tudi vi uporabljati našo novo rešitev, vas vabimo, da na naši spletni strani oddate naročilo z izbrano platformo vaše spletne trgovine, dostop do portala pa vam pošljemo po opravljeni registraciji. Spodaj si lahko ogledate še video prestavitev oz. začetni postopek prenosa modula / vtičnika.

 

Zaupa nam vedno več spletnih trgovin! Pridružite se tudi vi rastoči skupnosti spletnih trgovcev, ki so se prilagodili navadam svojih kupcev in hkrati prihranili veliko časa pri pripravi pošiljk.

Za morebitna vprašanja nas lahko pokličete na (02) 449 22 62 ali pa nam pišete na podpora@mojpaket.si

Komentarji
Napiši komentar Zapri okno za komentiranje
Please leave this blank