Iskanje
Ne najdete odgovora?

FAQ

  • Osnove

    Vse potrebno, kar potrebujete, da lahko pričnete z uporabo dostavnega modula in za sodelovanje s Pošto Slovenije.

  • Delovanje

    Vse o delovanju dostavnega modula, kot recimo kako posodobiti lokacije prevzema, multiplicirati število paketov, ipd.

    • Katere dodatne lokacije prevzema pridobim z dostavnim modulom?

      Z namestitvijo dostavnega modula eShopProvider v vašo spletno trgovino, si bodo stranke na enostaven način preko modalnega okna lahko izbrale različne lokacije prevzema, kot so: prevzem v izbranem PS Paketomatu, v poštni poslovalnici ter na bencinskem servisu.

    • Kako se posodabljajo lokacije za prevzem v dostavnem modulu?

      Za lastnike spletnih trgovin je zelo pomembno, da so podatki o lokacijah za prevzem vedno aktualni, saj se posodabljajo neposredno iz strežnikov Pošte Slovenije. Žal se za enkrat posodabljanje ne izvaja samodejno, ampak je potrebno odpreti vtičnik in samo ponovno shraniti nastavitve - vaš seznam bo po tem posodobljen in nove lokacije dodane. 

    • Ali dostavni modul omogoča tudi kakšne izvoze/uvoze?

      Da, dostavni modul omogoča tudi izvoze in uvoze. Vaša naročila boste s pomočjo modula lahko izvozili v CSV datoteko, ki jo boste lahko nato uvozili v eSpremnico. Prav tako boste proces lahko izvedli tudi v obratni smeri - uvoz številk za sledenje v naročila v vaši spletni trgovini.

    • Imam več paketov za eno naročilo - kako dobiti sprejemne številke za vse?

      Žal vtičnik zaenkrat ne omogoča samodejnega dodajanja večih paketov. Rešitev je, da sami ročno še pred uvozom dodate vrstice v Excelu. Pozorni bodite le v primeru odkupnine - če imate več paketov, naj bo odkupnina zapisana le v zadnji vrstici naročila, ki mu dodajate pakete.

  • Tehnične težave

    Težave, kot so prikaz Google Maps zemljevida, uvažanje Excel-a, omogočanje storitve, prikazu brezplačne dostave, ipd.

    • Kako rešiti težavo z ne prikazovanjem Google Maps zemljevida v modalnem oknu?

      Da se Google Maps zemljevid ne prikazuje v vašem modalnem oknu je verjetno težava v nepravilnih nastavitvah pri ustvarjanju Google API ključa.

      Predlagamo, da ponovno preverite vse potrebne korake v navodilih, ki jih lahko najdete tudi tukaj.

    • Pred uvozom sem urejal Excel in sedaj mi eSpremnica javlja napako - zakaj?

      Če ste urejali Excel in vam sedaj eSpremnica javlja napako, potem obstajata dve možnosti:

      1.) Da ste Excel uredili in shranili, a ga niste zaprli. Ko ga uvažate, more le-ta biti zaprt.

      2.) Da ste naleteli na težavo v jezikovni verziji Excela (če imate nameščen ANG Excel). Rešitev je sledeča:

      Poiščite: Control panel
      Kliknite: Clock, Language, and Region
      Kliknite: Region
      Kliknite: Additional settings v pojavnem oknu
      Spremenite: Decimal symbol v vejico
      Spremenite: List separator v vejico
      Kliknite: Apply
      Kliknite: Ok

      Če vam ta dva primera ne rešita vaših težav, nas kontaktirajte ...

    • Strankam omogočamo brezplačno dostavo, a se ob njej ne prikaže možnost urejanja dostave - zakaj ne?

      Če svojim strankam omogočate brezplačno dostavo in se vam pri zaključku naročila ob njej ne prikaže možnost urejanja dostave, potem imate težave v samih nastavitvah vašega dostavnega modula.

      To rešite tako, da v nastavitvah dodate tudi to možnost dostave: Pošta Slovenije; Brezplačna dostava

    • Pri nas uporabljamo poštno storitev ODKBN - kako jo lahko uporabljamo?

      Ker v Sloveniji še vedno večina spletnih trgovcev uporablja "klasično" odkupnino, se na vsako naročilo vedno doda ta storitev.

      Če ste pa eden tistih redkih trgovcev, ki že uporabljajo storitev ODKBN, pa je pri takih naročilih (kjer gre za plačilo "po povzetju") potrebno ročno zamenjati storitev v samem naročilu.