Iskanje
Ne najdete odgovora?

FAQ

  • Tehnične težave

    Težave, kot so prikaz Google Maps zemljevida, uvažanje Excel-a, omogočanje storitve, prikazu brezplačne dostave, ipd.

    • Kako rešiti težavo z ne prikazovanjem Google Maps zemljevida v modalnem oknu?

      Da se Google Maps zemljevid ne prikazuje v vašem modalnem oknu je verjetno težava v nepravilnih nastavitvah pri ustvarjanju Google API ključa.

      Predlagamo, da ponovno preverite vse potrebne korake v navodilih, ki jih lahko najdete tudi tukaj.

    • Pred uvozom sem urejal Excel in sedaj mi eSpremnica javlja napako - zakaj?

      Če ste urejali Excel in vam sedaj eSpremnica javlja napako, potem obstajata dve možnosti:

      1.) Da ste Excel uredili in shranili, a ga niste zaprli. Ko ga uvažate, more le-ta biti zaprt.

      2.) Da ste naleteli na težavo v jezikovni verziji Excela (če imate nameščen ANG Excel). Rešitev je sledeča:

      Poiščite: Control panel
      Kliknite: Clock, Language, and Region
      Kliknite: Region
      Kliknite: Additional settings v pojavnem oknu
      Spremenite: Decimal symbol v vejico
      Spremenite: List separator v vejico
      Kliknite: Apply
      Kliknite: Ok

      Če vam ta dva primera ne rešita vaših težav, nas kontaktirajte ...

    • Strankam omogočamo brezplačno dostavo, a se ob njej ne prikaže možnost urejanja dostave - zakaj ne?

      Če svojim strankam omogočate brezplačno dostavo in se vam pri zaključku naročila ob njej ne prikaže možnost urejanja dostave, potem imate težave v samih nastavitvah vašega dostavnega modula.

      To rešite tako, da v nastavitvah dodate tudi to možnost dostave: Pošta Slovenije; Brezplačna dostava

    • Pri nas uporabljamo poštno storitev ODKBN - kako jo lahko uporabljamo?

      Ker v Sloveniji še vedno ogromno spletnih trgovcev uporablja "klasično" odkupnino, se na vsako naročilo vedno doda le-ta storitev. Če ste pa eden tistih redkih trgovcev, ki že uporabljajo storitev ODKBN, pa je to storitev treba aktivirati v nastavitvah modula (t.i. "check-box").